Στα προηγούμενα μαθήματα μας κάναμε χρήση μιας βιβλιοθήκης για την ανάγνωση της θερμοκρασίας μέσω του Arduino.
Κάθε εξάρτημα που συνδέουμε με το Arduino χρειάζεται αρκετές γραμμές κώδικα μέχρι να λειτουργήσει σωστά και να μας δώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Μην ξεχνάτε πως στην τελική πρόκειται για αναλογικές τιμές, δηλαδή απλά νούμερα! Πως όμως τα 'απλά' νούμερα γίνονται θερμοκρασία, απόσταση, τιμές πάνω σε μια lcd οθόνη;
H απάντηση είναι απλή, κάνοντας χρήση της αντίστοιχης βιβλιοθήκης ανάλογα με το εξάρτημα που έχουμε! Η βιβλιοθήκη είναι ένας φάκελος ο οποίος περιέχει όλον τον κώδικα που απαιτείτε ώστε να μπορούμε εμείς εύκολα να 'παίξουμε' με το Arduino μας. Φυσικά ο κώδικας δεν δημιουργείτε 'μαγικά', κάποιος προγραμματιστής τον έχει γράψει και μας τον προσφέρει δωρεάν για να τον χρησιμοποιήσουμε και εμείς.
Τον φάκελο βιβλιοθηκών του Arduino ide μπορείτε να τον βρείτε σε περιβάλλον Windows στις παρακάτω διαδρομές:
c\Αρχεία Εφαρμογών\Arduino\libraries
c\Αρχεία Εφαρμογών (x86)\Arduino\libraries
Όμως για να μην παιδεύεστε, δείτε στο παρακάτω βίντεο τον πιο εύκολο τρόπο που υπάρχει για τον εντοπισμό του φακέλου 'libraries'.
Κάθε εξάρτημα που συνδέουμε με το Arduino χρειάζεται αρκετές γραμμές κώδικα μέχρι να λειτουργήσει σωστά και να μας δώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Μην ξεχνάτε πως στην τελική πρόκειται για αναλογικές τιμές, δηλαδή απλά νούμερα! Πως όμως τα 'απλά' νούμερα γίνονται θερμοκρασία, απόσταση, τιμές πάνω σε μια lcd οθόνη;
H απάντηση είναι απλή, κάνοντας χρήση της αντίστοιχης βιβλιοθήκης ανάλογα με το εξάρτημα που έχουμε! Η βιβλιοθήκη είναι ένας φάκελος ο οποίος περιέχει όλον τον κώδικα που απαιτείτε ώστε να μπορούμε εμείς εύκολα να 'παίξουμε' με το Arduino μας. Φυσικά ο κώδικας δεν δημιουργείτε 'μαγικά', κάποιος προγραμματιστής τον έχει γράψει και μας τον προσφέρει δωρεάν για να τον χρησιμοποιήσουμε και εμείς.
Τον φάκελο βιβλιοθηκών του Arduino ide μπορείτε να τον βρείτε σε περιβάλλον Windows στις παρακάτω διαδρομές:
c\Αρχεία Εφαρμογών\Arduino\libraries
c\Αρχεία Εφαρμογών (x86)\Arduino\libraries
Όμως για να μην παιδεύεστε, δείτε στο παρακάτω βίντεο τον πιο εύκολο τρόπο που υπάρχει για τον εντοπισμό του φακέλου 'libraries'.
Αφού τοποθετήσετε την βιβλιοθήκη σας στον φάκελο αυτό κλείστε και ξανανοίξετε το Arduino ide. H παραπάνω διαδικασία γίνεται μόνο μια φορά, για κάθε τύπο εξαρτήματος.